Twenthe F3 kampioen!

vv Twenthe F3 is zaterdag 29 november kampioen geworden in de 5e klasse. De boys van F3 waren heer en meester in deze competitie en verloren dan ook geen enkele wedstrijd. Met liefst 130 doelpunten voor en slechts vijf tegen zijn ze zeer overtuigend kampioen geworden.

Afgelopen zaterdag wachtte hen nog een zware dobber tegen de nummer drie van de ranglijst Enter Vooruit F3. Na een spannende wedstrijd, die een tussenstand kende van 2-2, werd in de tweede helft de tegenstander met 5-2 opzij gezet. Aansluitend aan deze triomf gingen Mikel, Wisse, (Kleine) Tim, (Grote) Tim, Ivar, Guus, Rick, Bram en Pim voor een ware zegetocht in een limousine als ‘platte wagen’ door Goor om hun kampioenschap te vieren. Met vader Rob van Ruiten achter het stuur en leider Rudie Vrielink als bijrijder van deze bijna 10 meter lange bolide werd o.a. het centrum van Goor en Café Buddy’s aangedaan.

Bericht geplaatst op dinsdag 2 december 2014 om 15:20u02-12-2014 @ 15:20u | Link