Frans Huistede is de absolute bakworstkoning van 2014!

BAKWORSTACTIE TWENTHE: WEDEROM UITSTEKEND VERKOCHT

Tijdens de bakleverparade van dit jaar zijn de afgelopen weken alle verkochte bakworsten weer keurig afgeleverd bij de klanten. Vervolgens heeft het bakworstcomité (BWC) alle contanten geïnd en de munten geteld. In 2014 zijn er weer meer bakworsten verkocht dan vorig jaar en dat is een fantastisch resultaat. Mede dankzij een mooie bestelling van de Club van 100 en de geweldige inzet van de vele bakworstverkopers en jeugdteams zijn er in totaal maar liefst 1632 stuks verkocht. Bij de senioren gaat de titel van “Superbakworstverkoper 2014” wederom naar Frans Huistede. Frans doorbraak dit jaar de magische grens van 400 stuks. Op de tweede plaats dit jaar Stephan de Lat met 195 verkochte worsten, terwijl Harold Spenkelink er maar liefst 114 wist te verkopen. Ook Jeroen Hartgerink en Robert Veehof staan weer in de top van het klassement. Het is elk jaar weer gigantisch hoeveel worsten er door de trouwe “superbakworstverkopers” worden verkocht. Maar ook belangrijk: de vele kleintjes die één grote maken, ook de jeugdleden die een paar worsten verkopen aan hun opa, oma en de buren. Prima, ga zo door en een compliment aan jullie allen!

Ook de jeugdleden verkochten dit jaar weer een prachtig aantal worsten, hartstikke goed! Dit jaar was Kasper Bekhuis de topper met 105 stuks, gevolgd door Luuk Rasink (42) en Gijs Busschers (35). De beste teamprestatie was dit jaar van D3. De beste jeugdverkopers en het best verkopende team ontvangen binnenkort een leuke attentie van de jeugdcommissie als dank en als stimulans voor volgend jaar. De opbrengst van de actie komt bijna volledig ten goede van de jeugd. De jeugdafdeling kan de inkomsten zeer goed gebruiken voor de aanschaf van materialen en de organisatie van activiteiten. Er zijn enkele jeugdleden die de lijst met het geld nog niet hebben ingeleverd, willen jullie dit deze week inleveren bij jullie leider? Het BWC bedankt iedereen die de actie weer tot een grandioos succes heeft gemaakt. Met name Wiggers Vleeswaren uit Hengelo en Tijhuis Koeriers aan de Klavermaten in Goor weer bedankt voor de fijne samenwerking. Bedankt allemaal en graag weer tot volgend jaar!

Hierbij de topverkopers van zowel jeugd als senioren die binnenkort een kleine attentie tegemoet kunnen zien:

Jeugd Aantal

Kasper Bekhuis (D3) 105

Luuk Rasink (C2) 42

Gijs Busschers (C3) 35

Tijmen de Leede (C1) 26

Patrick Gillot (C3) 20

Frans Huistede 409

Stephan de Lat 195

Harold Spenkelink 114

Jeroen Hartgerink 94

Marcel Vaneker 89

Robert Veehof 82

Best verkopende team: Twenthe D3. Alle bakworstverkopers en vrijwilligers die geholpen hebben bij de uitlevering: Hartstikke bedankt voor jullie inspanningen, namens het BakWorstComité (Stephan, Leo en Ben).

Alvast fijne feestdagen en tot volgend jaar!

Bericht geplaatst op dinsdag 9 december 2014 om 21:54u09-12-2014 @ 21:54u | Link