Top E-toernooi

Aanstaande zaterdag vindt op ons complex het Top E-toernooi plaats (programmaboekje). Vorig jaar in januari 2014 werd door de v.v. Twenthe voor het eerst in de historie een toernooi georganiseerd voor E-teams van een hoog kwaliteitsniveau, wij noemden het daarom het Top E-toernooi. Ook dit jaar bij de tweede editie in 2015 hebben zich weer uitstekende teams van gerenommeerde voetbalverenigingen ingeschreven.  Er valt zaterdag ongetwijfeld weer veel te genieten van het jeugdvoetbal in zijn meest pure vorm. Bij het pupillenvoetbal spat de spelvreugde er doorgaans van af, mede doordat de spelers op deze leeftijd veel minder worden geremd door ingewikkelde spelsystemen of moeilijke tactische opdrachten vanaf de zijkant.

Het is mooi dat de winnaar van het toernooi van vorig jaar, ATC ‘65 E1, ook dit jaar weer terug komt om de titel te verdedigen. In totaal hebben zich ook dit jaar weer 16 teams ingeschreven zodat het hele toernooi kan worden afgewerkt op de twee kunstgrasvelden die onze club tot haar beschikking heeft. Vanzelfsprekend hopen we op gunstige weersomstandigheden zodat de spelers hun wedstrijden kunnen afwerken op een fijn bespeelbaar veld, maar ook dat de toeschouwers met plezier een plekje langs het veld op kunnen zoeken.

Naast het al genoemde ATC ’65 bestaat het deelnemersveld uit de volgende teams: Grol, Ruurlo, HHC, Hatto Heim, FC Zutphen, Schalkhaar, Rohda Raalte, Hengelo, Heino, Lochem, TVC ’28, DESZ Zwartsluis, Tubantia, Vroomshoopse Boys en ons eigen Twenthe

Bericht geplaatst op zondag 4 januari 2015 om 19:09u04-01-2015 @ 19:09u | Link