Eigen Webshop voor onze club

Middels samenwerking met onze kledingleverancier Muta hebben wij, vanaf vandaag, een eigen webshop. In deze webshop kan iedereen trainingskleding (eventueel met clublogo en initialen) en aanverwanten bestellen tegen een aantrekkelijke prijs. De mogelijkheid tot uniformiteit betreffende de trainingskleding komt onze uitstraling nog meer ten goede. Bestellingen kunnen, zonder bezorgkosten, afgehaald worden in de Twentekantine (zie leveringsinformatie) of, inclusief bezorgkosten, worden opgestuurd naar jouw adres. Mocht in de toekomst blijken dat het aanbod aanvulling behoeft dan kan dat, in samenwerking met Muta, altijd doorgevoerd worden. Onze webshop is te benaderen via het kopje “Webshop” in het linker kader van onze site of via de webshopbanner die meedraait tussen de sponsoren.

Bericht geplaatst op vrijdag 30 mei 2014 om 12:42u30-05-2014 @ 12:42u | Link