Top E-jeugdtoernooi prooi voor sv Schalkhaar

Het “ViVa Floors” Top E-jeugdtoernooi was ook dit jaar weer een succes. Het “ViVa Floors” Top E-jeugdtoernooi heeft een landelijk karakter. Verenigingen uit heel Nederland hebben zich aangemeld. In totaal deden 16 teams mee. Op één team na zijn het allemaal teams van Hoofdklasse-niveau. Het hoge niveau en het landelijke karakter is een magneet voor scouts. Tijdens het toernooi waren scouts van Ajax, Vitesse, PEC Zwolle, Go Ahead Eagels en FC Twente aanwezig. Twenthe E1, ook Hoofdklasse, ging de strijd aan en presteerde prima. Twenthe E1 eindigde op een knappe 6e plaats! De winnaar was sv Schalkhaar, tweede werd ATC’65 en derde werd dezc Zwartsluis. Vanwege het succes is het toernooi ook voor volgend jaar aangekondigd.

Alle vrijwilligers die dit toernooi mogelijk hebben gemaakt, bedankt! Tot volgend jaar!

Bericht geplaatst op zondag 11 januari 2015 om 22:57u11-01-2015 @ 22:57u | Link