(email) adreswijzigingen doorgeven

Nu in Goor afscheid is genomen van Ziggo zijn er veel mensen die dientengevolge veranderd zijn van emailadres. De club van 100 roept haar leden, die een ander emailadres hebben gekregen, op om dit door te geven aan de secretaris van de club van 100 (alwiehoek@gmail.com).
Ook Robert Veehof, de wedstrijdsecretaris van onze club, wil graag dat personen die van emailadres zijn veranderd en die mailcontact met hem hebben het nieuwe emailadres aan hem doorgeven via robert.veehof@caiway.nl .
Verder roepen we iedereen op om wijzigingen in adres en dergelijke altijd door te geven aan onze ledenadministratie (ledenadm@vvtwenthe.nl).

Bericht geplaatst op dinsdag 3 februari 2015 om 17:59u03-02-2015 @ 17:59u | Link