Twenthe E1 verliest van koploper

Twenthe E1 verloor van Quick’20 E1 met 0-5. Quick staat op de 1e plaats in de Hoofdklasse en heeft verdiend van Twenthe E1 gewonnen. Maar! De uitslag is wat geflateerd. Een eindstand van 2-4 was een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.

In de eerste helft kreeg Twenthe E1 een dot van een kans om snel op voorsprong te komen. De keeper van Quick verkleinde zijn doel en wist de aanval onschadelijk te maken. In de Hoofdklasse wordt het kleinste foutje vaak met een doelpunt bestraft en het eerste kleine foutje werd door Twenthe E1 bij een corner gemaakt. Quick pakte de voorsprong. Quick bleef aandringen en creëerde veel kansen. Zelfs bij kleine kansen wist Quick nog op doel te schieten. Keeper van Twenthe E1, Joren van Sermond (zie foto), kon zich heerlijk uitleven. Hij kreeg genoeg te doen en wist veel kansen van Quick te keren. Ondanks de druk van Quick gaf Twenthe E1 niet op. Ook Twenthe E1 kwam nog regelmatig voor het doel van Quick en kreeg echt wel kansen. Aan het einde van de wedstrijd was de tank wel leeg. Pim Hofmeijer zit met een enkelblessure thuis en werd gemist. De jongens hebben tot de laatst minuut hard gewerkt, ondanks de vijf tegendoelpunten. Dat siert de ploeg en dat is ook één van de vele redenen waarom Twenthe E1 in de Hoofdklasse speelt.

Voor alle foto’s zie snel www.TwentheE1.nl of https://www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zondag 12 april 2015 om 21:18u12-04-2015 @ 21:18u | Link