Campione!!!!!

Wat een gave dag! Nooit verwacht dat we mee konden doen, maar het einde van het seizoen naderde en ……toen ook GFC verloor van Enter hadden we het helemaal in eigen hand. Zaterdagochtend om 9.15 uur op weg, Holten uit altijd lastig. Wij stonden twee punten achter op hun en het was de laatste en tevens allesbeslissende wedstrijd, één matchpoint in eigen handen.

Aan het begin van de wedstrijd kon je zien dat de jongens (en leiders) toch nog last van spanning hadden, we kwamen 1-0 achter. Daarna was alle spanning weg want wij hadden alleen genoeg aan winst. En hoe... met mooie verzorgd voetbal via de zijkanten kwamen wij snel op een 1-2 voorsprong en liepen in deeerste helft nog verder uit. In de rust hebben we de jongens rustig gehouden, we zijn er namelijk nog niet!

In de tweede helft begonnen we goed en liepen we verder uit en vanaf 1-5 gingen we er helemaal in geloven. Uiteindelijk werd het 1-8 en kon het team op "de platte wagen" vanuit Holten terug naar Goor.

In Goor in de kantine eerst patat en daarna nog een geweldige rondtoer door Goor.

Jongens van E4 en ook ouders, broertjes, zusjes, opa`s, oma`s en anderen die ons vandaag en velen ook de rest van het seizoen hebben aangemoedigd, geholpen, enz. Helaas kon onze Tim er niet bij zijn…..

BEDANKT VOOR HET PRACHTIGE SEIZOEN!

Bericht geplaatst op dinsdag 12 mei 2015 om 13:19u12-05-2015 @ 13:19u | Link