Door het oog van de naald

Twenthe D1 won vanavond de competitiewedstrijd van Rood Zwart D1 met 2-1. In de eerste helft liet Twenthe D1 zich het kaas van het brood eten. Rood Zwart was gretig en won bijna alle duels. Na 20 minuten kwam Rood Zwart verdiend op voorsprong, 0-1. Twenthe kwam de eerste helft een paar keer op de helft van Rood Zwart, maar was niet echt gevaarlijk.

De tweede helft ging Rood Zwart weer feller in de duels dan Twenthe, maar onze jongens kregen steeds meer grip op de wedstrijd en begonnen weer te voetballen. Een mazzeldoelpunt hielp Twenthe D1 in het zadel. Vanaf de cornervlag werd een bal met een grote boog voorgegeven en de bal werd door Rood Zwart ongelukkig in eigen doel getikt, 1-1. Twenthe zette het goede spel voort en kreeg kans op kans. In de laatste vijf minuten lukte het Twenthe D1 dan toch om de winnende te maken. Een snelle uitbraak over links, een strakke voorzet over de grond en het koelbloedig afronden bepaalde de eindstand.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op donderdag 24 september 2015 om 16:27u24-09-2015 @ 16:27u | Link