Twenthe-man en clubicoon Henny Stevens overleden

Afgelopen dinsdagavond is op 71-jarige leeftijd Henny Stevens overleden. Na een lange periode van ziekte kwam het nieuws van het overlijden van Henny voor velen toch nog onverwacht.Henny Stevens kan met recht een echte clubman genoemd worden. Al op jonge leeftijd werd Henny lid van Twenthe en dat is hij zijn leven lang gebleven. Als speler van het eerste elftal was Henny een echte aanjager. Zijn fanatisme en inzet was zijn handelsmerk, ook buiten het veld.

Zowel tijdens als na zijn voetballoopbaan heeft Henny zich op allerlei gebieden voor de club ingezet. Henny was trainer, jeugdleider en vrijwilliger, maar ook betrokken bij het E-kamp, mini-mix, kerstspel, schoolfeestoptocht, clubblad en overal waar maar hand- en spandiensten nodig waren. Samen met Diny, die actief was binnen het jeugdbestuur en Henny overal steunde waar hij binnen de club mee bezig was, hebben ze ontelbare uren doorgebracht op het Piepwillem. De laatste tijd zagen we Henny steeds minder vaak op ons sportpark, dat had alles te maken met zijn afnemende gezondheid. Toch was Henny tot het laatst nog altijd geïnteresseerd in het wel en wee van onze club. Met het overlijden van Henny Stevens hebben we een voetbalvriend en clubicoon verloren. Henny, bedankt voor alles en rust zacht.

Het eerste elftal zal zondag in de wedstrijd tegen Buurse aantreden met rouwbanden. Verder zal voor aanvang van de wedstrijden van Twenthe in het komend weekend een minuut stilte in acht worden genomen ter nagedachtenis en uit respect voor alles wat Henny voor Twenthe heeft betekend. Aanstaande maandag om 19:00 uur vindt de avondwake plaats waarna aansluitend de familie gecondoleerd kan worden. Bestuur en leden van Twenthe wensen Diny, Robby, Myriam en de verdere naaste familie alle sterkte en medeleven toe met verlies van Henny.

Bestuur v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op vrijdag 16 oktober 2015 om 16:50u16-10-2015 @ 16:50u | Link