Twenthe C3 ongeslagen kampioen!

Na regelmatige zeges en een echt kampioensduel tegen Sportclub Rijssen C1D, is onze C3 de terechte winnaar van deze klasse. Deze zaterdag 28 november tegen Dec moest er wel gewonnen worden om de titel op te eisen. De jongens stonden stijf van de spanning maar na een kwartier stonden we op een comfortabele 4-1 voorsprong. De rest van de wedstrijd was een formaliteit: uitslag 12-1.

Na een stevige maaltijd (patatje en frikandel plus AA-tje) aangeboden door de vereniging was het tijd voor een rondje Goor. De ouders hadden kosten noch moeite gespaard om onze jongens een grandioze middag te bezorgen. Dus vertrokken ze luidruchtig gehuld in Twenthe-tenue met trekker en huifkar door de straten van Goor. Vol trots met de kampioensmedailles aangeboden door de club van 100 om de nek. Volgend jaar dus een stapje hoger!

Bericht geplaatst op woensdag 2 december 2015 om 18:21u02-12-2015 @ 18:21u | Link