Genieten in De Grolsch Veste

Afgelopen vrijdag togen zeven vaders met veertien dolenthousiaste, blije VV Twenthe jongens uit groep 7B van de basisschool Heeckeren naar de Grolsch Veste om de wedstrijd FC Twente tegen Heracles bij te wonen. Onder aanvoering van Stein Vaarhorst gingen zij vanaf de Buddy’s met de bus naar Enschede alwaar de jongens nog eens werden verrast met de mededeling dat zij een cadeautje mochten uitkiezen in de fanshop van FC Twente.

Eenmaal in het stadion waren de jongens de kou al snel vergeten, want FC Twente schotelde hen een prachtige wedstrijd voor. De jongens zongen de spelers luidruchtig toe en waren niet meer te stoppen. Met de eclatante zege van FC Twente op Hercales was dit een mooie start van 2016. En het bleef nog lang onrustig in de bus op de terugreis.

Een zeer speciale dank van de jongens (en vaders) gaat uit naar de supportersvereniging SV Goor en Andre en Hanneke van cafe Buddy’s die deze geweldige avond voor de jongens mogelijk hebben gemaakt!!!

Bericht geplaatst op maandag 18 januari 2016 om 17:32u18-01-2016 @ 17:32u | Link