Jeugd darttoernooi groot succes

Zaterdagmiddag om half drie werden de eerste pijlen richting het dartbord gegooid. Maar liefst 49 deelnemers uit de D- en C-jeugd streden om de felbegeerde cup! Onder deze deelnemers deed Sanne Hofmeijer als enige meid mee en wist zich uitstekend staande te houden tussen de jongens. Sanne wist zelfs de kwartfinale te bereiken! Respect.

In een goed gevulde kantine spatte het fanatisme  er bij de jonge darters vanaf. Rond 17:00 uur waren de uitslagen in de poule bekend en kon de knock-out fase beginnen van de winnaars- en verliezersronde. In de verliezersronde ging Robin Scheperman met de eerste plek naar huis. Pepijn Roering werd tweede en het podium werd compleet gemaakt door Salah Ouda.

In de winnaarsronde kwam een aantal spannende partijen voorbij waar in de eerste halve finale Milan Elfers met 2-1 te sterk was voor Rob Maneschijn. De tweede halve finale werd een prooi voor Job Hartgerink en hij plaatste zich ten koste van Sven ten Buuren voor de grote finale. De strijd om de derde en vierde plaats werd gewonnen door Rob Maneschijn in een spannende wedstrijd tegen Sven ten Buuren.

Klokslag 19:00 was het tijd voor de grote finale in de Twenthe kantine. Job Hartgerink won de bull en mocht de finale tegen teamgenoot Milan Elfers beginnen. Een spannende eerste leg werd gewonnen door Job door met één pijl dubbel 10 uit te gooien. De tweede leg bleek Job een maatje te groot voor Milan en zo wist Job zich te kronen tot de dart kampioen van VV Twenthe.

Wij van de Jeugd Activiteiten Commissie willen alle deelnemers, vrijwilligers en de mannen van het seniorentoernooi bedanken voor hun inzet tijdens deze geweldige zaterdagmiddag in een volle kantine! Tevens bedanken we Buddy`s voor het beschikbaar stellen van de hoofdprijs, een dartbord, voor de winnaar.

Voor meer foto`s zie het fotoalbum!

Bericht geplaatst op maandag 25 januari 2016 om 00:23u25-01-2016 @ 00:23u | Link