Twenthe 7x7 kampioen

Het 7 tegen 7 team van onze vereniging is kampioen geworden in de 1 e klasse mannen 35+ vrijdagcompetitie. Het is een knappe prestatie voor de 35 plussers die na de winterstop voor het eerst in competitieverband uitkwamen. Elke drie weken werden er drie wedstrijden afgewerkt tegen Tubantia, Rood Zwart en De Blauwwitters uit Borne.

De eerste wedstrijdavond werd er met 11 man afgereisd naar Tubantia. Al snel was duidelijk dat dit geen overbodige luxe was. Binnen no time stonden er drie man geblesseerd aan de kant. Alle wedstrijden werden overigens wel gewonnen, alleen Rood Zwart werd niet verslagen.

De Deldense Rood Zwarten bleek uiteindelijk in alle wedstrijden moeilijk te kloppen. Echter de laatste ontmoeting in Borne werd dit team met 1-0 verslagen. Daardoor was ook het kampioenschap een feit. Dit kampioenschap werd dan ook gevierd bij De Buddy’s, de uitvalsbasis van de kampioenen.

Bericht geplaatst op woensdag 27 april 2016 om 11:43u27-04-2016 @ 11:43u | Link