Twenthe D1 wint tweede bekerwedstrijd!

Twenthe D1 won vandaag de tweede bekerwedstrijd met 4-3 van DOS (de nummer 1 in de poule) en blijft dus in de race om de beker. Wederom speelden de jongens in de hitte, maar de hitte bleek weinig invloed te hebben op de mentaliteit van de jongens. Ze waren gedreven en ze wilden per se winnen vandaag.

De eerste helft verliep goed en door twee snelle aanvallen stond Twenthe D1 al snel op voorsprong. Aan het einde van de eerste helft stond het echter weer gelijk. Twee corners van DOS werden in eerste instantie nog gekeerd, maar de ballen kwamen bij spelers van DOS terecht en die wisten er wel raad mee.

In de tweede helft kwam Twenthe weer op voorsprong. Door een eigen doelpunt (de verdediger raakte de bal ongelukkig) en wederom een snelle aanval van Twenthe. DOS tekende nog voor de 4-3, maar de tijd ontbrak hen om nog gelijk te maken. Oftewel Twenthe D1 speelde het professioneel uit.

Bericht geplaatst op zondag 28 augustus 2016 om 00:14u28-08-2016 @ 00:14u | Link