Twenthe D1 en het FC Eibergen toernooi

Om de heetste week van 2016 goed af te sluiten speelde Twenthe D1 na twee bekerwedstrijden ook nog het FC Eibergen toernooi. De jongens presteerden weer beter dan in de bekerwedstrijden en streden weer met veel inzet.De eerste wedstrijd werd gelijk gespeeld tegen Vreden. Een team uit Duitsland dat in de eerste minuut op voorsprong kwam. Twenthe maakte in de laatste minuut gelijk. De keeper liet de bal los en de Twenthe tikte eenvoudig binnen.

In de tweede wedstrijd werd ook gelijk gespeeld tegen FC Eibergen. Beide team creëerden veel kansen, maar konden de kansen niet benutten. Het bleef 0-0.

In de laatste wedstrijd kwam Twenthe D1 verrassend snel op achterstand. De bal werd door EMOS onder de lat in de verre hoek gejaagd. Twenthe D1 raakte op stoom en was vervolgens de betere ploeg, maar wist de uitgespeelde kansen niet af te ronden.

Twenthe D1 voetbalde weer beter en zit duidelijk in de lift.

Volg Twenthe D1 op: www.facebook.com/TwentheD1/

Bericht geplaatst op maandag 29 augustus 2016 om 16:28u29-08-2016 @ 16:28u | Link