Twenthe 4 neemt afscheid van (oud) gedienden

vv Twenthe 4 heeft gisteren tijdens het elftal feest bij Camping Monte Bello afscheid genomen van 3 oud gedienden. Theo Gelen (51 jaar) en Peter Waanders (55 jaar) vinden het mooi geweest, en hangen hun voetbalschoenen in de wilgen. Wilco ten Have gaat zich focussen op zijn fiets carrière. Maar hij blijft wel beschikbaar mocht leider Fons Gelen krap in de spelers zitten.

Peter en Theo hebben 15 jaar gespeeld in het huidige vierde elftal. In die tijd hebben ze 1 kampioenschap mee gemaakt namelijk in het seizoen 2003/2004. Wilco kwam na dat kampioenschap via Marcel Vaneker in het elftal terecht. De jaren na dat kampioenschap werden gekenmerkt door de vele 2e plaatsen, waaronder vorig jaar toen het er lang op leek dat het 3-tal afscheid ging nemen met een kampioenschap, maar in de laatste wedstrijden verspeelde het elftal een voorsprong van 9 (!) punten en liepen daardoor het kampioenschap mis. Peter had in zijn Twenthe 4 tijd ook nog individueel succes, hij won de patsboem trofee in 2004.

Peter en Theo waren niet de oudste voetballers binnen de vereniging, dat zijn teamgenoten Johan Gelen en Jan Krooshoop. Beide zijn 56 jaar oud en hebben besloten er nog 1 seizoen aan vast te knopen, om zodoende 50 jaar (!) spelend lid te worden voor vv Twenthe.

Bericht geplaatst op zondag 9 oktober 2016 om 14:24u09-10-2016 @ 14:24u | Link