VV Twenthe C1 houdt ongeslagen status

Met een volle ziekenboeg en zonder reservespelers moesten de boys van C1 aantreden tegen het fysiek sterke BSC Unisson. In de eerste 10 minuten begon BSC direct met pressievoetbal en omdat we achterin te compact stonden kregen we de bal niet goed weg en BSC kreeg een aantal goede kansen op de 1-0. Maar de jongens lieten zich niet gek maken en naarmate de wedstrijd vorderde konden ze zich steeds beter onder de druk uit voetballen. In de 15e minuut viel de 1-0 en niet veel later de 2-0.

Maar hoewel we steeds beter begonnen te voetballen kregen we nog een tegengoal te verwerken door een misverstand in de achterhoede,maar dat mocht niet baten, want even later werd er weer met een schitterende aanval over 3 schijven de 3-1 gescoord. De tweede helft had VV Twenthe de wedstrijd weer in handen en zonder in de problemen te zijn gekomen werd er nog 2x fraai gescoord.En hoewel dit niet de beste wedstrijd was hebben de jongens vandaag op vechtlust en karakter de wedstrijd weer positief weten af te sluiten.
Eindstand VV Twenthe-BSC Unisson 5-1

Bericht geplaatst op zondag 30 oktober 2016 om 22:33u30-10-2016 @ 22:33u | Link