Grote Club Actie 2014

Zaterdag 13 september a.s. gaat de Grote Clubactie weer van start! Een feestelijk moment, want vanaf die dag kunnen jeugdleden van vv Twenthe extra inkomsten verwerven voor de clubkas. De loten hebben een waarde van € 3,00 welke via een automatische machtiging worden verkocht. Van elk verkocht lot gaat € 2,40 naar de club die deze loten verkoopt.

Wat doen we met de opbrengst?
De opbrengst van de actie is bedoeld voor o.a. het bekostigen van de aanschaf van voetbalmaterialen voor de jeugd en voor jeugdactiviteiten bij vv Twenthe.  Met de loten zijn meer dan 40.000 geldprijzen te winnen met als hoofdprijs: € 100.000,=.

Op het bedankkaartje vindt de lotenkoper aantrekkelijke kortingen (b.v. op de dierentuin etc.) zodat ook hij/zij altijd een voordeeltje heeft. De verkopers moeten dan ook niet vergeten de koper een deurzegel en een bedankkaartje te geven.

Voor de degene die de meeste loten verkoopt heeft vv Twenthe een aardigheid en voor het team dat de meeste loten verkoopt is er tevens een prijs te winnen.

Wij wensen de lotenverkopers allemaal veel succes.

Bericht geplaatst op woensdag 10 september 2014 om 14:24u10-09-2014 @ 14:24u | Link