Programma Jubileumweekend: 2 SEPTEMBER

Op zaterdag 2 september trappen we het jubileumseizoen af! Gevolgd door feestelijke activiteiten op zondag 3 september (programma volgt later deze week). Lees hieronder het programma!

13:30 uur Jeugdactiviteiten

Teamleiders kunnen hun team nu aanmelden bij de Jeugd-activiteitencommissie (JAC): vvtwenthe.jac@gmail.com

Op zaterdagmiddag 2 september ligt er uitdagend parcours klaar met bijvoorbeeld hindernis- en buikschuifbanen, een voetbalmuur en diverse voetbalspellen. Ook wordt door de jeugdspelers gestreden om de v.v. Twenthe Jubileum Penaltybokaal en er zijn diverse ‘oude’ spelletjes zoals blikgooien, sjoelen, et cetera. In de rust van de wedstrijd v.v. Twenthe – Oud FC Twente wordt de finale van de penaltybokaal gehouden.

Voor nieuwe mini’s is het team van de Twenthe Mini’s op 2 september aanwezig om nieuwe spelertjes te laten kennismaken met het voetballen bij v.v. Twenthe. Kom naar het Twenthe veld en doe gratis en vrijblijvend mee.

Natuurlijk wordt er ook aan een hapje en drankje gedacht, van suikerspin en wafels tot hamburgers, braadworst en andere lekkernijen. De muziek is in handen van DJ El Costo en dweilorkest Zwabber

Iedereen is welkom op het Piepwillem: leden en niet-leden, jong en oud, bezoekers en belangstellenden. Dus kom op zaterdagmiddag 2 september naar het Twenthe veld en doe mee!

16.00 uur Jubileumreceptie

Voor leden en genodigden begint ’s middags om 16.00 uur de jubileumreceptie in de kantine. Daarbij zullen ook prominenten aanwezig zijn.

18.00 uur v.v. Twenthe – Oud FC Twente

Aansluitend aan de receptie begint om 18.00 uur de wedstrijd v.v. Twenthe – Oud FC Twente. Door de trainers is er een brede Twenthe selectie samengesteld.Zal Heubach het lukken om Jeffrey Asbroek eruit te lopen?

20.00 uur Feestavond

Na afloop van de wedstrijd is er live muziek en alle tijd om samen te genieten van het 90-jarig jubileum van onze mooie club!

Bericht geplaatst op woensdag 16 augustus 2017 om 17:16u16-08-2017 @ 17:16u | Link