Veel bezoekers op eerste geslaagde jubileumdag

Dag 1 van het jubileumweekend zit erop. Twenthe is 90 jaar en dat werd groots gevierd. Het begon met de jeugd, welke onder leiding van een enthousiaste groep van het JAC, allerhande activiteiten kon afleggen. Daarna was er een drukke receptie, waarbij president Ben Bekhuis de genodigden toespraak en de felicitaties in ontvangst nam. Het hoofdgerecht werd opgediend door de (oud)-spelers van Twenthe en Oud FC Twente. De wedstrijd werd uiteindelijk een prooi voor de voormalig profs die onder leiding van Kore Becker en Rik Platvoet toesloegen. Bij Twenthe speelden de eigen krasse knarren in speciale tenues. Naderhand was het nog lang gezellig op het Piepwillem waar de deejays de bezoekers, onder wie ook nog vele oud-profs, vermaakten. Vandaag is het nederlagentoernooi, gevolgd door een ochtend frushoppen. Twenthe dankt haar vrijwilligers en de Club van 100 voor hun bijdragen.

Bericht geplaatst op zondag 3 september 2017 om 08:56u03-09-2017 @ 08:56u | Link