Jubileumweekend daverend succes!

Een nieuwe week is aangebroken en dat betekent dat het jubileumweekend van vv Twenthe achter de rug is. Twenthe is negentig en dat werd zowel zaterdag als zondag goed gevierd. Hoogtepunten waren er alom. Met tal van jeugdactiviteiten, een druk bezochte receptie, het duel met Oud-FC Twente én een knallende ‘afterparty’ werd de zaterdag een groot succes. Uitslapen en rustig bijkomen was er echter niet bij. De leden werden zondag alweer in alle vroegte op het complex verwacht om aldaar op de foto te worden gezet. Hierna volgde een onderling ‘nederlaagtoernooi’, waar het Zaterdagelftal na strafschoppen haar meerdere moest erkennen in Twenthe 8. Het weekend werd afgesloten met een door een zonovergoten prachtmiddag op ‘t Piepwillem. Net als een dag eerder vloeide het bier rijkelijk. Al met al waren het twee prachtige dagen. De dank aan alle vrijwilligers, De Club van 100 en eenieder die zich op welke manier dan ook heeft ingezet voor de vereniging, is groot. Namens vv Twenthe: allen bedankt!

Bericht geplaatst op maandag 4 september 2017 om 19:13u04-09-2017 @ 19:13u | Link