Wedstrijd vv Twenthe 1 - Helios 1 gestaakt

De wedstrijd vv Twenthe – Helios is vanmiddag na 32 minuten bij een tussenstand van 1-2 gestaakt nadat scheidsrechter Arends uit Hoge Hexel geblesseerd raakte aan zijn enkel. Toen duidelijk werd dat hij niet verder kon werd door Helios voorgesteld om een bevoegde scheidsrechter en Helioslid die als toeschouwer aanwezig was, het vervolg van het duel te leiden. Daarmee ging Twenthe niet akkoord. Twenthe stelde de aanwezige Jeroen Roetgerink voor maar daarmee ging Helios niet akkoord. Twenthe kwam al na vijf minuten op achterstand op het eigen sportpark ’t Piepwillem maar trok dat snel weer recht. Mark Nijland scoorde namens Twenthe de gelijkmaker uit een vrije trap van Jasper Groothuis. Helios profiteerde 12 minuten later van geknoei in de defensie van Twenthe en kwam op 1-2. Kort daarna raakte de arbiter geblesseerd en moest de wedstrijd worden gestaakt. De KNVB zal een datum bepalen waarop het duel moet worden uitgespeeld.

Bericht geplaatst op zondag 1 oktober 2017 om 18:00u01-10-2017 @ 18:00u | Link