Twenthe 4 is Twenthe 6 de baas

Gisterochtend was de wedstrijd tussen vv Twenthe 4 en vv Twenthe 6, een wedstrijd tussen 2 middenmoters in de 7e klasse. Beide teams waren nagenoeg compleet, alleen bij Twenthe 6 ontbrak patsboemwinnaar Jeroen `The Legend` Berkers wegens een blessure.

Twenthe 6 begon de wedstrijd voortvarend en kreeg in de 1e helft een penalty na een overtreding van Coen op Olaf. De uitgelezen mogelijkheid om op voorsprong te komen, maar André Bennink schoot de bal slecht in en was daardoor een makkie voor Ramon Voortman. Niet veel later kwam Twenthe 6 alsnog op voorsprong via een doelpunt van Bart Bekhuis.

Na het doelpunt van Twenthe 6 werd Twenthe 4 wakker en wist good old Jeroen Ebeltjes de gelijkmaker binnen te schieten op aangeven van Marcel Vaneker. Diezelfde Marcel scoorde daarna zelf de 2-1 waardoor Twenthe 4 met een voorsprong de rust in ging.

De 2e helft lag het spel meer open en had vooral Twenthe 6 mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen, maar ze wisten de vele kansen niet te verzilveren mede dankzij goed keeperswerk van Ramon. Vijf minuten voor tijd gooide Twenthe 4 de wedstrijd in het slot, Jeroen Haverkate verspeelde simpel de bal aan Bernd Waanders die op zijn beurt Michel Vehof  in stelling bracht. En die wist wel raad met dat buitenkansje.. 3-1. Dit was tevens de eindstand.

Bericht geplaatst op maandag 30 oktober 2017 om 13:40u30-10-2017 @ 13:40u | Link