Twenthe Bakworstactie wederom groot succes!

De baklever- en bakbloedworsten van v.v. Twenthe vallen in Goor en omstreken nog altijd zeer goed in de smaak. In de afgelopen weken hebben de leden van onze club tijdens de jaarlijkse bakleverparade weer meer dan 1600 stuks baklever- en bakbloedworsten verkocht. Inmiddels zijn alle worsten weer keurig afgeleverd bij de klanten. De opbrengst van de bakleveractie wordt grotendeels gebruikt voor de jeugdactiviteiten en voetbalmateriaal voor de club. Bij de senioren gaat de titel van “Superbakworstverkoper 2017” wederom naar Frans Huisstede. Frans wist er weer bijna 400 aan de man te brengen, een ongekend aantal. Op de tweede plaats dit jaar Stephan de Lat met 187 verkochte worsten, terwijl Jeroen Hartgerink de nummer drie werd met 114 verkochte bakworsten. Het is elk jaar weer gigantisch hoeveel worsten er door de trouwe “superbakworstverkopers” worden verkocht. Maar ook de jeugdleden deden weer prima hun best. Zij verkochten ook weer vele worsten aan hun opa’s, oma’s, familieleden en buren. Vele kleine bestelling maken ook hierbij weer één grote. Een compliment aan alle jeugdleden die hiervoor in touw zijn geweest.

Luuk Rasink, de jeugdkampioen!

De absolute topverkoper bij de jeugd was Luuk Rasink, hij verkocht er maar liefst 77. Luuk is de laatste jaren de topper onder de jeugdleden. Hij werd op de tweede plaats gevolgd door Mees Spenkelink uit C1 en Kasper Bekhuis uit C4. De beste teamprestatie werd geleverd door C1, van alle elftallen verkochten zij het meest. De aanmoedigingsprijs is voor C2 omdat zij op de tweede plaats eindigden en alle spelers van dit team hebben zich voor de actie ingezet, grote klasse. De beste jeugdverkopers en het best verkopende team ontvangen een leuke attentie van de jeugdcommissie als dank en als stimulans voor volgend jaar. De opbrengst van de actie komt voor een groot deel ten goede aan de jeugd. De jeugdafdeling kan de inkomsten zeer goed gebruiken voor de aanschaf van materialen en de organisatie van activiteiten. Natuurlijk ook dit jaar weer een speciaal woord van dank voor Wiggers Vleeswaren uit Hengelo en Tijhuis Koeriers aan de Klavermaten in Goor vanwege de fijne samenwerking. Bestuur en jeugdcommissie van Twenthe bedanken iedereen weer die dit jaar de worsten heeft verkocht maar vooral ook de vele kopers in Goor en verre omstreken die de actie elk jaar weer zo succesvol maken.

De top 3 van de ranglijsten van de bakleveractie

Senioren:

1) Frans Huisstede 386 stuks

2) Stephan de Lat 187

3) Jeroen Hartgertink 114

Jeugd:

1) Luuk Rasink B2 (77 stuks)

2) Mees Spenkelink C1 (37 stuks)

3) Kasper Bekhuis C4 (36 stuks)

Teamprijs: C1, meeste verkochte aantal worsten per team

Aanmoedigingsprijs: C2, tweede plaats en meeste verkopers per team

Alvast fijne feestdagen toegewenst en graag tot volgend jaar!

Hartelijk dank namens het BWC (bakworstcomité) van Twenthe

Bericht geplaatst op maandag 11 december 2017 om 12:02u11-12-2017 @ 12:02u | Link