Twenthe E1 wint inhaalwedstrijd met dubbele cijfers

Twenthe E1 won maandagavond de inhaalwedstrijd van Excelsior E2 met 12-2. Nick Peters (zie foto) kreeg de aanvoerdersband om vanwege zijn indrukwekkende spel tegen Markelo afgelopen zaterdag. Tijdens de inhaalwedstrijd zijn geen foto’s gemaakt, vandaar de foto van Nick uit de wedstrijd tegen Enter Vooruit. Twenthe E1 was wederom scherp aan de wedstrijd begonnen. Binnen twee minuten stond het 2-0. Excelsior kon terug in de wedstrijd komen, maar verzuimde de 2-1 aan te tekenen. De keeper van Twenthe dook de bal uit de hoek. Twenthe E1 speelt in een hoog tempo en nam een flinke voorsprong. De tweede helft ging E1 verder in datzelfde hoge tempo en scoorde het ene mooie doelpunt na het andere. Excelsior bleef voetballen en kreeg ook kansen, maar zij werden continue gestopt door de verdediging en de keeper. De jongens willen graag kampioen worden. Gaat het ze lukken of struikelen ze voor de eindstreep. Nog vier wedstrijden te gaan. Zaterdag 1 november spelen de jongens om 9:00 uur thuis tegen Heeten E1. Zet de wekker en kom genieten van mooi voetbal.

Bericht geplaatst op dinsdag 28 oktober 2014 om 17:01u28-10-2014 @ 17:01u | Link