OPROEP | Meld je aan als vrijwilliger!

Door de jaren heen komt steeds vaker in het nieuws dat amateurverenigingen de vrijwillige bezetting van verschillende taken steeds lastiger rond krijgen. Dat is ook bij onze club het geval. Vaak zorgt dit ervoor dat van bestaande vrijwilligers steeds meer wordt gevraagd, waardoor we het risico lopen dat ook deze vrijwilligers afhaken. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Daarom de oproep aan eenieder die nog geen vrijwillige taak voor onze vereniging vervuld, te kijken op onze vacaturepagina. Er zijn allerlei verschillende taken en er zit dus voor ieder wat wils bij. Kun jij ook je steentje bijdragen en (eventueel met meerdere personen) een taak vervullen? Neem contact op met Robin Kemper (06 53769280) of één van de andere bestuursleden!

Bericht geplaatst op vrijdag 7 april 2023 om 18:15u07-04-2023 @ 18:15u | Link