Diepenveen te sterk voor JO19-1

Twenthe JO19-1 heeft voor het eerst dit seizoen een competiewedstrijd verloren. In en tegen Diepenveen werd het 5-1.

De eerste helft begon als open wedstrijd. Het spel golfde op en neer, waarbij Senne Botterhuis al vroeg aan de noodrem moest trekken. De vrije trap vanaf randje zestien verdween echter in de muur. Daarna was ook Twenthe dicht bij een goal. Een ouderwetse scrimmage eindigde met een schot van Bram Arkes op de lat. Vlak voor rust was het wel raak. Senne gaf de bal vanaf rechts over de grond voor op Adam Albin, die knap laag binnenschoot. Gelijk daarna was Senne dichtbij de 0-2, maar zijn kopbal verdween op de paal.

Na rust was de eerste grote kans voor Diepenveen. Doelman Guus ten Berge redde tot twee keer toe fantastisch. Een kwartier na rust was het echter wel raak, 1-1. Na 70 minuten werd het zelfs 2-1, toen Twenthe vergat te verdedigen. Vlak voor tijd liep de thuisploeg zelfs nog uit naar 5-1, waarmee de eerste nederlaag van JO19-1 een feit is.

Bericht geplaatst op zaterdag 7 oktober 2023 om 17:03u07-10-2023 @ 17:03u | Link