Pupillen wijzen Twenthe 1 de weg.

Ze waren de eerste Twenthe-spelers die de sluitpost van Vosta 1 zondagmiddag wisten te verschalken. De Pupillen van de week, Ivar Haverkate en Tim Krabbenbos, gaven de spelers van ons eerste elftal het goede voorbeeld. Na, samen met hun ouders en broertjes en zusjes, ontvangen te zijn in de bestuurskamer voegden de twee spelers van Twenthe F3 zich bij onze selectie. Tijdens de warming-up konden de jongens hun energie kwijt met de bal en tijdens de wedstrijd zorgden de twee voor de nodige actie in de dug-out. Nadat ze het eerste met ruime cijfers hadden zien winnen mochten ze, na afloop, de nodige handtekeningen scoren in de kantine. Deze signaturen werden geplaatst op ballen die de club van 100 elke thuiswedstrijd beschikbaar stelt voor de pupillen van de week.

Bericht geplaatst op donderdag 5 maart 2015 om 00:16u05-03-2015 @ 00:16u | Link