Eenvoudige bekerzege Twenthe A1

Twenthe A1 heeft maandagavond een eenvoudige overwinning geboekt op Witkampers A1. Ons hoogste jeugdteam schoot uit de startblokken en het was Job Vaarhorst die al binnen enkele minuten de score opende middels een fantastisch schot. Even later werd de score al verdubbeld en leek een monsterscore in de maak. Na de dubbelslag scoorde Witkampers echter de aansluitingstreffer en verzaakte Twenthe om de score verder uit te breiden. Alleen de excellerende Tim Haafkes, die de gehele wedstrijd een plaag was voor de defensie van Witkampers, wist de keeper, voor rust, nog één maal te verschalken. Ook na rust bleef Twenthe, met afstand, de bovenliggende partij en wist nog drie maal te scoren. Bas Boeijen tekende voor twee treffers en Job Vaarhorst, Stef Eland, Tim Haafkes en Stijn van Buul scoorden ieder één doelpunt. Zaterdag speelt A1 de laatste poulewedstrijd in het bekertoernooi, thuis om 14.45 uur tegen Rood Zwart A1.

Bericht geplaatst op maandag 25 augustus 2014 om 22:28u25-08-2014 @ 22:28u | Link