Opgave biljarttoernooi!

Na het grote succes van afgelopen jaar met Herbert ter Morsche als winnaar wordt begin december 2019 weer begonnen met het

VV TWENTHE biljarttoernooi.

Het is de bedoeling dat per speelavond om 19.30 uur (voor de zaterdag 14.00 uur) 8 biljart(st)ers aanwezig zijn, waarna de loting zal plaatsvinden wie tegen elkaar zal spelen om door te gaan naar de volgende ronde.

De eerste ronde mag men zelf bepalen met wie men deze avond wil spelen bijv. met het elftal of met je eigen kameraden. Vanaf de tweede ronde worden er nieuwe poules gemaakt waarna er op de speeldatum wordt geloot wie dan je tegenstander is.

Voordelen van deze opzet is dat er altijd 8 spelers aanwezig zijn. Dus er worden per avond dus 4 partijen gespeeld, wat naast het biljarten ook meer gezelligheid geeft. De wedstrijden worden gespeeld op de dinsdag, donderdag en vrijdagavond en op de zaterdag middag.

Deelname is voor zowel de senioren, de jeugd vanaf 16 jaar en niet leden en het inschrijfgeld bedraagt € 4,00.

Bij opgave graag vermelden het aantal caramboles (punten) dat men moet maken, je telefoonnummer en welke avond/dag je het liefst biljart.
Voor mensen die niet in competitieverband biljarten, maar wel eerder aan dit toernooi hebben meegedaan, wordt het gemiddelde van voorgaande jaren meegerekend.

Nieuw.

Omdat we steeds meer vragen krijgen over de mogelijkheid van een drie banden toernooi, vragen wij dit bij ons te melden. Bij voldoende deelname zullen we dit ook gaan organiseren.

Je kunt je opgeven tot en met de zondag 24 november 2019 via de mail Glat@caiway.nl of eric.assink1957@gmail.com of op de lijst in de kantine of bij je leider.

Er zal niet meer worden gebeld voor afspraken van wedstrijden. Het programma komt op de Twenthe site en Facebook te staan. Verplaatsing van een wedstrijden naar een plaatselijk café is niet meer mogelijk. Mocht om een speciale reden een wedstrijd moeten worden verplaatst dan moet je dit onderling regelen. Doe dit dan op een trainingsavond wanneer de kantine open is.

We beginnen in de 1e week van december.

Opgave tot en met: 24 november
Leeftijd: minimaal 16 jaar
Start toernooi: 3 december 19.30, aanwezig om 19.15
Inschrijfgeld: € 4,00