Twenthe E1 alleen koploper na overwinning op Markelo

Twenthe E1 won met 9-5 van Markelo E1. Het kampioenschap stond vandaag op het spel. Twenthe E1 moest winnen van mede-koploper Markelo E1 om uitzicht te houden op het kampioenschap. Trainer/Coach Henry Freriksen trainde de afgelopen weken speciaal voor deze wedstrijd op gras en niet op kunstgras. De jongens waren klaar voor de wedstrijd, ze hadden er zin in. De eerste helft kwam E1 furieus uit de startblokken en ging de rust in met een ruime voorsprong van vijf doelpunten. De tweede helft liep de spanning op. Twenthe scoorde nog een doelpunt, maar kwam daarna niet meer op de helft van Markelo. Markelo maakte vervolgens drie doelpunten in twee minuten (!) met prachtig voetbal. Het leek er even op dat de wedstrijd ging kantelen. Echter, met nog meer inzet maakte Twenthe aan alle twijfels een eind. Zij kwamen weer op de helft van de tegenstander en scoorden nog drie doelpunten. De jongens hebben alles gegeven. De foto van Pim Hofmeijer illustreert dat goed. Alle jongens hadden geen puf meer om nog een penalty te nemen.

Voor meer foto’s zie snel www.TwentheE1.nl of www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zondag 26 oktober 2014 om 17:21u26-10-2014 @ 17:21u | Link