Dit zijn de coronamaatregelen bij VV Twenthe

Beste leden van vv Twenthe en gasten op ons sportpark. Dit weekeinde zijn de eerste wedstrijden op ons sportpark Piepwillem. Daar zijn we blij mee, maar we moeten echt op onze hoede blijven. Los van de standaard Corona maatregelen/regels die op de website van het RIVM te vinden zijn hebben we ook zelf regels bedacht om alles zo veilig mogelijk te laten verlopen.

Natuurlijk mag iedereen zijn/haar biertje en patatje komen halen. We zullen alleen alles op de welbekende 1,5 meter moeten doen. Hieronder staat omschreven wat we van je verwachten tijdens je bezoek aan vv Twenthe, dit geldt ook voor tegenstanders en supporters! Dit geldt voor iedereen van 18 jaar en ouder en tevens alle elftallen JO19.

Algemeen (voor iedereen, ook jonger dan 18!)

Blijf thuis bij klachten en laat je testen.
- Houdt altijd 1,5 meter afstand.
- Was regelmatig je handen en nies in je elleboog.
- Volg instructies van personeel en bestuur ALTIJD op.
- Heb je Corona klachten opgelopen direct NA je bezoek aan vv Twenthe en je had Corona tijdens je bezoek zonder dat je het wist, laat dat dan weten aan ons. Mail naar info@vvtwenthe.nl

Kantine/terras: (zie knvb.nl voor protocol Accommodatiezaken)

- Laat de tafels in de kantine en het terras staan, niet bij elkaar schuiven. Maximaal zoveel mensen in de kantine en op het terras als er stoelen zijn Geen staplaatsen in de kantine en op het terras.
- Per ‘groep’ svp 1 persoon per keer komen bestellen, bij voorkeur pinnen.
- We hebben verschillende borden neer gehangen, GEEF ELKAAR DE RUIMTE, doe dat dan ook!
- Personeel en Bestuur kan jou naar huis sturen bij het niet navolgen van de regels/instructies.

Kleedkamers: (zie knvb.nl voor protocol Accommodatiezaken)

- Kom zoveel mogelijk omgekleed naar de vereniging.
- Houdt altijd 1,5 meter afstand. Kleed om in 2/3 etappes om dit goed mogelijk te maken. Omkleden en douchen kan maar niet een heel elftal tegelijk. GEEF ELKAAR DE RUIMTE
GEEF ELKAAR DE RUIMTE in de gangen/loopruimtes.
- Geen team besprekingen voor, in de rust en na de wedstrijden, ook niet in de bestuurskamer, doe dit op het veld.
- Op het moment dat er in een kleedkamer teveel mensen zijn, is personeel en bestuur bevoegd om het gehele team uit de kleedkamer te sturen.

Fijn langs de lijn
: (zie knvb.nl voor protocol voor ouders en toeschouwers)

- Maximaal 250 personen lang het veld. Toeschouwers, maar ook trainers/begeleiders, wisselspelers etc. moeten 1,5 meter afstand houden onderling.
- Meng de verschillende ‘supportersgroepen’ niet door elkaar. Blijf bij je eigen groep. Dit geldt uiteraard ook van ouders van verschillende clubs.
- Geforceerd stemgebruik zoals schreeuwen en spreekkoren zijn niet toegestaan. Voor trainers geldt dit in iets mindere mate.
- Nogmaals, voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop.

Verder wensen wij iedereen veel spelplezier.

Het Bestuur vv Twenthe

Bericht geplaatst op maandag 14 september 2020 om 13:55u14-09-2020 @ 13:55u | Link