Kantine op slot, geen publiek meer welkom en ledenvergadering uitgesteld

Ons clubgebouw gaat voorlopig weer op slot. De kantine van onze vv Twenthe is in ieder geval de komende drie weken dicht naar aanleiding van de strengere maatregelen die landelijk worden genomen om het corona-virus terug te dringen. Die aanscherping van de overheid betekent ook dat er een streep gaat door de Algemene Ledenvergadering van ons aller Tricolores, die voor morgenavond op de agenda stond. Deze is tot nader orde uitgesteld. De voetbalduels en de trainingen worden nog wel gewoon afgewerkt. Maar publiek is niet welkom bij deze activiteiten. De kinderen zullen moeten worden afgeleverd bij de toegangspoorten. Ook deze maatregel geldt voorlopig voor drie weken.

Bericht geplaatst op maandag 28 september 2020 om 19:54u28-09-2020 @ 19:54u | Link