Eerste speelt thuis, Twenthe 5 en 8 willen zegereeks voortzetten

Twenthe 1 speelt aanstaande zondag een thuiswedstrijd tegen Rood Zwart. Die ploeg verloor afgelopen week van SV Delden, maar heeft desondanks een verdienstelijke seizoenstart met zes punten uit drie wedstrijden. Dat geldt overigens ook voor ons vlaggenschip. Na een wisselvallige bekercampagne mag er met zeven punten uit drie wedstrijden teruggekeken worden op een prima begin. Zeker de laatste twee wedstrijden, die relatief eenvoudig werden gewonnen, bieden vertrouwen. De weer herstelde Luuk Freriksen zit aanstaande zondag ook bij de selectie, evenals onder 19-talent Jikke Horselenberg.

Ook bij lagere seniorenelftallen Twenthe 5 en het nieuw opgezette Twenthe 8 kunnen we spreken van een uitstekende opening van het seizoen. Beide teams verspeelden nog geen punt en zullen tegen respectievelijk Buurse 2 en Markelo 8 proberen hun zegereeks voort te zetten. Twenthe 7 speelt een thuiswedstrijd tegen sv Delden 6, waar voormalig Twenthe-doelman Nick Koeieboer (Zijn echte achternaam is nog steeds onbekend bij de redactie) onder de lat staat. Bij Twenthe 3 lijkt het lek boven. De kritiek van de afgelopen week verstomde na de eclatante 10-1 overwinning op Avanti Wilskracht 4. Vooraanstaand criticaster Job Vaarhorst moet nu maar eens bij zichzelf te rade gaan, als je als zelfbenoemd nummer 10 niet weet te scoren bij zo`n ruime overwinning.

Bericht geplaatst op vrijdag 14 oktober 2022 om 13:00u14-10-2022 @ 13:00u | Link