UPDATE | Geen thuiswedstrijden in paasweekeinde

UPDATE: Geen thuiswedstrijden dit paasweekeinde. Zowel de wedstrijd van het 5e als 7e elftal is verplaatst naar een andere datum.

Er zijn seizoenen geweest waar met Pasen volop gevoetbald werd, maar dat lijkt deze jaargang anders. Door de (oudere) jeugd worden mondjesmaat wat wedstrijden ingehaald en ook op 2e paasmaandag is het programma beperkt.

Twenthe 5 komt in actie tegen BSC Unisson 4. De titel is inmiddels uit zicht na drie nederlagen in de laatste vier wedstrijden en dus lijkt er weinig meer te halen voor de mannen van Timo Haafkes. Ook tegenstander Unisson bevindt zich in de subtop. Maandag om 10:00 wordt op het Piepwillem afgetrapt en zullen ook weer opnames gemaakt worden voor de nieuwe videoreeks van het elftal. Om 10:00 uur trapt ook Twenthe 7 af, dat uitkomt tegen de buren uit Diepenheim. Twenthe VR2 speelt een uitwedstrijd, al hoeven ook zij weinig kilometers te maken. Zij spelen in en tegen Enter. Bij winst gaan ze over de Dwarsliggers heen en bereiken ze de vierde plek op ranglijst. Het volledige overzicht van wedstrijden dit weekend is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op vrijdag 7 april 2023 om 12:00u07-04-2023 @ 12:00u | Link