Grote meerderheid voor verbouwing kantine

Met overweldigende meerderheid is gisteravond tijdens een extra algemene ledenvergadering ingestemd met de verbouwingsplannen van het clubgebouw. Tijdens de drukbezochte avond in de kantine werden de schetsen gepresenteerd van de geplande grondige metamorfose. Zo wordt de ingang verplaatst, worden de toiletgroepen uitgebreid en hernieuwd en zal ook de bar worden verplaatst in het heiligdom der Tricolores. Verder worden o.a. de elektra, kozijnen en glas vervangen. De start van de werkzaamheden is eind juni en Twenthe hoopt de interne verbouwing voor de eerste competitiewedstrijden te hebben gerealiseerd. De tweede fase van de verbouwing, aan de buitenzijde van het gebouw, wordt later uitgevoerd. Hieronder enkele impressies van de nieuwe situatie. De precieze indeling is nog niet bekend en dus hechten we er waarde aan nogmaals te benadrukken dat dit conceptvoorstellen zijn.

Bericht geplaatst op vrijdag 26 april 2024 om 20:14u26-04-2024 @ 20:14u | Link