Twenthe zoekt voorzitter TC: Wolbers stopt na jaren trouwe dienst

Onze club moet na jaren weer op zoek naar een nieuwe voorzitter voor de Technische Commissie. Raymond Wolbers kondigde onlangs bij het bestuur aan bij de komende ledenvergadering aftredend en niet herkiesbaar te zijn. “Voor de club is het denk ik goed dat er na bijna 6 jaar een nieuwe voorzitter voor de Technisch Commissie komt. Het is misschien wel de mooiste en uitdagendste functie bij een voetbalvereniging, en dan is het goed dat er tijdig doorstroming komt”, aldus Raymond.

Aangezien er binnen de huidige TC geen ambities zijn om voorzitter te worden van de Technische Commissie, zijn we daarom nu op zoek naar een opvolger voor Raymond, zowel als bestuurslid Technische Zaken als voorzitter TC.

De TC is de spil van onze vereniging met als voornaamste taak het indelen van de elftallen en het invullen en begeleiden van de trainers voor zowel jeugd als senioren. Tevens is de TC verantwoordelijk voor de aansturing en bewaking op voetbaltechnisch gebied. De TC bestaat uit 10 personen. Aan iedere leeftijdscategorie is reeds een TC-lid gekoppeld. Daarnaast staat er al een uitstekende basis op het gebied van beleid en structuur waar de voorzitter verder mee kan. Bovendien is Raymond bereid te investeren in een inwerkperiode. Je staat er dus zeker niet alleen voor!

Heb jij affiniteit met voetbal, en lijkt je deze rol wel wat? Neem dan contact op met Raymond Wolbers via 0655308200.

Bericht geplaatst op vrijdag 24 mei 2024 om 08:00u24-05-2024 @ 08:00u | Link