Nacompetitiefinale wordt gespeeld bij TVO

De nacompetitiefinale tussen Twenthe en Overdinkel wordt gespeeld op het complex van TVO in Beckum. Beide clubs kwamen er gezamenlijk niet uit gezien de verschillende wensen met betrekking tot de ondergrond, gras of kunstgras, waarna de opdracht tot het vinden van een locatie werd teruggegeven aan de KNVB. Die heeft nu besloten dat het duel op Sportpark Kruud `nhof in Beckum gespeeld gaat worden. Aanvangstijd is 14:00 uur. Iedereen is van harte welkom om ons eerste elftal te supporten en zo gezamenlijk promotie te bereiken!

We gaan er natuurlijk allemaal vanuit dat het goed komt , maar hoe dan ook: na de wedstrijd keert Twenthe I terug in de kantine. Daar barst of een feestje los of wordt het verdriet met elkaar weggedronken. Met een lach of een traan, de selectie nodigt iedereen van harte uit om het seizoen gezamenlijk af te sluiten.

Bericht geplaatst op woensdag 5 juni 2024 om 13:00u05-06-2024 @ 13:00u | Link