Trainers tekenen contracten `24/`25

De jaarlijkse traditie om de trainers hun handtekening te laten zetten onder de nieuwe contracten heeft ook dit jaar weer plaatsgevonden bij cafe De Buddy`s. Ook het Jeugd Opleidings Beleidsplan is weer geoptimaliseerd, waarvoor veel dank aan Maaike van de Maat en Robert Exterkate. Het JOB werd symbolisch uitgereikt aan Bas Blokhuis, één van de jeugdtrainers op wie de club al jaren een beroep kan doen.

Dit jaar waren er ook een aantal nieuwe gezichten te bewonderen. Voor hoofdtrainer Edwin van Eerten (zie hoofdfoto) was dit zijn eerste officiële bijeenkomst van de club. Hij mag zich dankzij de promotie van het eerste elftal trainer noemen van een vierdeklasser. Ook Roy Vrielink zette zijn handtekening en is komend seizoen hoofdtrainer van het tweede elftal.

Mark Nijland stopt volgend seizoen bij de selectie, maar blijft gelukkig wel behouden voor de club. Hij wordt één van de trainers van de mini`s.

Een speciale vermelding ook nog op deze plek voor Quinn Bekhuis en Levi Overbeek. Zij zijn volgend jaar de jongste trainers binnen onze club.

Bericht geplaatst op dinsdag 18 juni 2024 om 10:21u18-06-2024 @ 10:21u | Link