“De tranquillitate animi”

Twenthe E1 verloor vandaag van Neo E1 met 5-1. Twenthe E1 begon in een aangepaste opstelling, omdat de centrale verdediger aan de kant begon. Ook bij Twenthe E1 krijgt iedereen evenveel speeltijd en wordt niet altijd in dezelfde opstelling begonnen. Vier spelers begonnen daardoor op andere posities aan de wedstrijd. Zo ook Rens van Straaten (zie foto). Normaal gesproken speelt Rens in de voorhoede, maar nu begon hij rechtsachter en dat deed hij goed. De startopstelling had dus geen enkel negatief effect. Twenthe E1 begon goed aan de wedstrijd.

Neo creëerde veel kansen en kwam verdiend op voorsprong. 1-0. Twenthe E1 bleef voetballen en hard werken en Benjamin Wolf maakte halverwege de eerste helft 1-1. Twee minuten later kwam Twenthe E1 toch weer op achterstand. 2-1. Dit kwam aan bij de jongens. Hard werken en weer op achterstand komen. Ze lieten de kop hangen, vergaten de looplijnen, passten te laat, kwamen niet meer voor de man en begonnen ook nog te mopperen. Neo bleef wel voetballen en liet mooi voetbal zien. Zij deden een mooie strik om de overwinning door nog drie doelpunten te maken.

Twenthe E1 gaat iedere week vol aan de bak. In de Hoofdklasse moet dat ook om punten te pakken, maar de boog kan niet altijd gespannen zijn.

Voor meer foto’s zie www.TwentheE1.nl of https://www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zaterdag 14 maart 2015 om 22:39u14-03-2015 @ 22:39u | Link