Zaal 1 viert vrijdag kampioenschap

Ons eerste zaalvoetbalteam is 8 april op overtuigende wijze kampioen geworden in de tweede klasse. Onder leiding van een excellerende Roy Vrielink werd concurrent Almelo FC in eigen hal op een 2-5 nederlaag getrakteerd. Door de overwinning was Twenthe Zaal 1 niet meer te achterhalen. Vrijdagavond wordt de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen staartploeg FC United Enschede 4. Na afloop zal het kampioenschap worden gevierd in de kantine van Sporthal De Mossendam. De wedstrijd van Zaal 1 begint om 20.30 uur. Liefhebbers kunnen om 19.30 uur al in de zaal terecht. Dan speelt het tweede zaalteam een thuiswedstrijd tegen Drienerlo 3.

Bericht geplaatst op donderdag 23 april 2015 om 16:14u23-04-2015 @ 16:14u | Link