Door het oog van de naald

Twenthe E1 speelt gelijk tegen Excelsior’31 E1 met 2-2. De eerste tien minuten was Twenthe E1 heer en meester op het veld. Onze centrale verdediger stond bij de voordeur van Excelsior en de rest van Twenthe E1 hoefde alleen nog maar aan te bellen. Twenthe E1 hield de druk er flink op en kreeg ook deze wedstrijd weer volop kansen. Toch scoorde Twenthe pas bij de derde opgelegde kans. Benjamin Wolf maakte de kans koelbloedig af (zie foto). Dat niveau vasthouden gedurende de hele wedstrijd is in de Hoofdklasse is onmogelijk. Zeker aan het einde van een zwaar seizoen. Excelsior is natuurlijk ook niet gek en voetballen zich slim onder de druk van Twenthe E1 uit. Na een goede combinatie maken zij 1-1 en later ook de 2-1.

Aan het einde van de wedstrijd voerde Twenthe E1 nog één keer de druk flink op. Jorn Gelen voorop. De verdediging van Excelsior wist bij de achterlijn Jorn te stoppen, maar gaf een corner weg. Met nog een minuut op de klok nam Jorn de corner. Bij iedere corner komt Pim Hofmeijer mee naar voren. Pim is een uitstekende kopper en kopte de gelijkmaker binnen. Voor de tweede keer dit seizoen haalt Pim voor Twenthe E1 een kastanje uit het vuur.

Bekijk de foto met de kopbal van Pim en de rest van de 35 foto’s op www.TwentheE1.nl of https://www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zondag 26 april 2015 om 18:16u26-04-2015 @ 18:16u | Link