Twenthe E1 wint vvTwenthe toernooi

Het kan niet op voor Twenthe E1. Dit keer winnen ze het vvTwenthe toernooi! In het begin van het seizoen wonnen zij het FC Eibergen toernooi, werden zij kampioen in de 1e klasse, zij werden 6e tijdens het landelijke Hoofdklasse toernooi en ook deden zij het uitstekend in de hoofdklasse. De jongens hebben niks te klagen.

Twenthe E1 won alle wedstrijden en kreeg geen doelpunt tegen (!). Twenthe E1 speelde het gehele toernooi uitstekend. Alleen in de finale tegen Sparta E1 begonnen onze jongens mat aan de wedstrijd. De keeper van E1 hield zijn ploeg op de been in de eerste vijf minuten, maar daarna ging de motor weer draaien en won Twenthe E1 met 4-0. Top gedaan!

De uitslagen:

Neede E1 – Twenthe E1: 0-1

Twenthe E1 – Hellendoorn E1: 1-0

Twenthe E1 – Helios E1: 2-0

Sparta E1 – Twenthe E1: 0-4

Voor meer foto’s zie snel www.TwentheE1.nl of https://www.facebook.com/TwentheE1

Bericht geplaatst op zondag 31 mei 2015 om 18:17u31-05-2015 @ 18:17u | Link