Twenthe D1 is tevreden met gelijkspel

Twenthe D1 speelde gelijk met 0-0 tegen MVV’29 D1. De teams staan respectievelijk 2e en 3e in de competitie. De wedstrijd was volledig in balans. Beide teams verdedigden goed en gaven weinig kansen weg. Beide keepers grepen op de juiste momenten in. De duels op het middenveld werden door beide teams gewonnen en de voorhoede van beide teams kregen evenveel kansen. Een winnaar of verliezer paste niet bij deze wedstrijd.

Door het gelijkspel behoudt Twenthe D1 de tweede plaats in de competitie. Koploper de Zweef D1 won van de nummer vier in de competitie Den Ham D1 met 3-2, waardoor de afstand tussen de Zweef D1 en onze jongens groter is geworden. Op 28 november speelt Twenthe D1 tegen de Zweef D1, dat zal Twenthe D1 moeten winnen om in de race te blijven voor het kampioenschap.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op zaterdag 14 november 2015 om 20:32u14-11-2015 @ 20:32u | Link