BAKWORSTACTIE TWENTHE: WEDEROM UITSTEKEND VERKOCHT

Frans Huisstede opnieuw de bakworstkoning van 2015

Onder het motto “Twenthe smult er van” hebben de leden van onze club tijdens de jaarlijkse bakleverparade in de afgelopen weken maar liefst bijna 1500 stuks baklever- en bakbloedworsten verkocht. De afgelopen week zijn alle bakworsten weer keurig afgeleverd bij de klanten. De opbrengst van de bakleveractie wordt grotendeels gebruikt voor de jeugdactiviteiten en voetbalmateriaal voor de club. Bij de senioren gaat de titel van “Superbakworstverkoper 2015” wederom naar Frans Huisstede. Frans doorbrak dit jaar de magische grens van 450 stuks, een ongekend aantal.

Op de tweede plaats dit jaar Stephan de Lat met 185 verkochte worsten, terwijl Marcel Vaneker 118 worsten wist te verkopen. Ook Jeroen Hartgerink en Robert Veehof verkochten weer veel bakworsten. Het is elk jaar weer gigantisch hoeveel worsten er door de trouwe “superbakworstverkopers” worden verkocht. Maar ook de jeugdleden deden prima hun best. Zij verkochten ook weer vele worsten aan hun opa’s, oma’s, familieleden en buren. Vele kleine bestelling maken ook hierbij weer één grote. Een compliment aan alle jeugdleden die hiervoor in touw zijn geweest.

Luuk Rasink, de jeugdkampioen!

De absolute topverkoper bij de jeugd was Luuk Rasink, hij verkocht er maar liefst 62. Luuk werd al kampioen met zijn elftal C3 maar is dus ook de jeugdkampioen van de bakworstactie. Hij werd op de tweede plaats gevolgd door Bart Bekhuis uit A1 en Thijmen de Leede uit C1 werd derde met 29 stuks. De beste teamprestatie werd geleverd door A1, van alle elftallen verkochten zij het meest. De aanmoedigingsprijs is voor C1 omdat van dit team alle spelers zich voor de actie hebben ingezet, grote klasse. De beste jeugdverkopers en het best verkopende team ontvangen een leuke attentie van de jeugdcommissie als dank en als stimulans voor volgend jaar. De opbrengst van de actie komt bijna volledig ten goede van de jeugd. De jeugdafdeling kan de inkomsten zeer goed gebruiken voor de aanschaf van materialen en de organisatie van activiteiten. Met name Wiggers Vleeswaren uit Hengelo en Tijhuis Koeriers aan de Klavermaten in Goor worden weer bedankt voor de fijne samenwerking. De jeugdcommissie van Twenthe bedankt ook iedereen die de worsten heeft verkocht maar vooral ook de vele kopers in Goor en omstreken die de actie elk jaar weer zo succesvol maken.

De top van de ranglijsten van de bakleveractie

Senioren:

1)FransHuisstede 450 stuks

2)Stephan de Lat 185

3)Marcel Vaneker 118

4)Jeroen Hartgertink 114

5)Robert Veehof 86

Jeugd:

1)Luuk Rasink C3, 62 stuks

2)Bart Bekhuis A1, 46 stuks

3)Thijmen de Leede C1, 29 stuks

4)Daan van Straaten C1, 19 stuks

5)Jelmer Gelen B1, 16 stuks

Teamprijs: A1, meeste verkochte aantal worsten per team

Aanmoedigingsprijs: C1, meeste verkopers per team

Alvast fijne feestdagen en graag tot volgend jaar!

Hartelijk dank namens het BWC (bakworstcomité)

Bericht geplaatst op dinsdag 8 december 2015 om 15:58u08-12-2015 @ 15:58u | Link