Twenthe C2 wint met 0-1 in Haaksbergen

Twenthe C2 begon de wedstrijd feller en scherper dan Bon Boys C3. Twenthe kwam een aantal keren erg dicht bij het vijandelijke doel maar wist zichzelf niet te belonen. Of de paal of de uitstekende keeper van Bon Boys stonden een doelpunt in de weg. Coen raakte de paal, Joep schoot recht op de voet van de keeper, of de schoten gingen net naast of in de handen van der keeper.

De gastheren kwamen slechts één keer in de buurt van onze zestienmeter, voor de rest werd de wedstrijd op de helft van Bon Boys gespeeld. Vlagger Eric had daardoor een makkelijke middag.

De tweede helft werden er wederom veel kansen gemist. Zo schoot Thomas Koebrugge na een mooie actie de bal over het doel. Wessel zag een schot, na goed doorzetten, net naast gaan en Yusuf zag een kans mis gaan.

Het duurde tot de zestigste minuut voor er een doelpunt viel! Het voorbereidende werk was van Rob die met een mooie voetbeweging twee man passeerde en de bal perfect klaar wist te leggen voor Thomas Koebrugge. Laatst genoemde haalde hard uit en er kwam een gejuich van opluchting ten gehore.

Twenthe speelde een prima wedstrijd met goed positiespel. De winst was dik en dik verdiend. Met twee overwinningen en twee keer de 0 achterin begint Twenthe C2 goed aan het seizoen! Als enige team zonder tegendoelpunt in de competitie!

Bericht geplaatst op zondag 21 februari 2016 om 20:59u21-02-2016 @ 20:59u | Link