VV Twenthe C1 verliest koppositie aan sterk WVV C1

Zaterdag stond de wedstrijd tegen WVV op het programma,de koploper tegen de nummer 2. Onze tegenstander begon meteen in de hoogste versnelling en daar hadden onze jongens geen antwoord op en het stond binnen 10 minuten 2-0 voor WVV. Na de storm begon WVV in te zakken en kregen we meer ruimte om te voetballen, we konden wat terug doen en de 1-2 en 2-2 vielen. Net op dat moment denkt je van dat we kunnen gaan rusten met de 2-2 en dan valt er weer op een lullige manier een tegendoelpunt.Tijdens de tweede helft was de wedstrijd meer in balans en hoewel we nog een aantal kansjes kregen wilde het toch niet lukken door het ontbreken van inzet en daardoor kan WVV nog een keer scoren.Conclusie van deze wedstrijd is dat Wvv verdiend heeft gewonnen en ons goed heeft weten te verrassen, niet omdat ze een heel goed voetballend team hebben, maar omdat ze veel inzet toonden waar het bij ons vandaag aan ontbrak. Maar het goede nieuws is dat we nog een keer thuis spelen tegen WVV en hopelijk kunnen ze dan revanche nemen.

Eindstand WVV-VV Twenthe 4-2.

Bericht geplaatst op vrijdag 18 november 2016 om 20:47u18-11-2016 @ 20:47u | Link