UPDATE: Alles afgelast dit weekend!!

Goor - Alle voetbalwedstrijden die voor dit weekend (28 en 29 januari) gepland staan op de velden van het Piepwillem zijn afgelast. Dit betreft zowel de wedstrijden op zaterdag als zondag en zowel voor de jeugd als de senioren. Ook de competitiewedstrijd in de Derde Klasse KNVB van ons eerste elftal tegen Wijhe `92 gaat niet door.

Na inspectie van de velden en de weersverwachtingen voor de komende dagen heeft onze consul dit besluit moeten nemen. De sneeuw- en ijslaag op de bovenlaag van de velden en de vorst in de grond zorgen voor te veel problemen bij gebruik. Hierbij is zowel gekeken naar de veiligheid voor de spelers maar ook naar de mogelijke gevolgen en schade voor zowel het natuurgrasveld als de kunstgrasvelden. Zodra de weersomstandigheden veranderen en de velden weer geschikt zijn om te gebruiken dan zal dit vanzelfsprekend weer op de website bekend worden gemaakt.

Het snert toernooi voor de lage senioren dat aanstaande zondag op de agenda stond, is ook afgelast.

Komend weekend is er wel gezelligheid in de kantine van het Piepwillem. Vrijdagavond vindt het darttoernooi plaats voor de senioren en oudste jeugd, op zaterdag is er darten voor de overige jeugd.

Bestuur v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op zaterdag 28 januari 2017 om 12:06u28-01-2017 @ 12:06u | Link