Twenthe D1 sluit competitieseizoen af in stijl

Twenthe D1 speelde woensdag de laatste competitiewedstrijd van het seizoen en won met 7-0 van sv Enter D1. Twenthe D1 heeft dit jaar uitstekend gevoetbald. Zij eindigen op een 6e plaats in de 1e klasse. De 4e plaats zou de verhoudingen in de competitie beter weergeven. De uitslag van de laatste wedstrijd had vandaag geen invloed op de stand, dus de jongens konden vrijuit spelen en dat deden zij ook. Op het einde mocht Senne nog even keepen en mocht de keeper nog even invallen als rechtsvoor. De keeper kreeg nog twee goede kansen. Een uitstekende voorzet van de aanvoerder werd in het zijnet gekopt en een vrijetrap werd net over geschoten. Al met al een leuke afsluiting van een zeer geslaagd seizoen.

Bericht geplaatst op vrijdag 19 mei 2017 om 12:20u19-05-2017 @ 12:20u | Link